Известие

Collapse
No announcement yet.

забива между 4000 до 5000 об/мин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • забива между 4000 до 5000 об/мин

    здравейте, много се радвам че форума се възобнови!
    един проблем много ме мъчи от 1-2 месеца - писах за него, но никой не можа да ми помогне, та да питам отново.
    межу 4000 и 5000 об/мин при рязко ускорение понякога се появява едно страннно забиване (все едно съм отпуснал за момент педала на газта), а от 5000 натам пак си набира но по - бавно. карам само с 100 октана и не свети нищо и по сервизите не виждат нищо нередно.
    та от какво мое да е това? много ме трови!!! още малко и трабаньете ще почнат да ме изпреварват!!!
    156 - 1.8ts

  • #2
    Дебитомер?
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
      дебитомер?
      99,9%

      Comment


      • #4
        коя година е колата? странно защо само при тези обороти. ако е дебитомер би трябвало не само там да забива, но все пак е 99,9% сигурно, че е от него. кажи все пак коя година е колата.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Rpm диапазона може да е различен

          Comment


          • #6
            има възможност да не ти работят част от свещите при неработещи свещи има едно зачудване при ускоряване във високи обороти. като за начало може да машнеш декоративния капак и да извадиш бубините и да огледаш състоянието на кабелите и лулите. обикновенно една от причините е този който ти е продал колата да е мил двигателя на пароструйка и да се напълнят кладенчетата на свещите с вода а от там като постой известно време водата прави поразии, а може и при смяна на масло да са да са олили и да са напълнили кладенчетата на свещите на първи цилиндър.
            проври свещите ако са наред значи отиваш към дебитомер.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pecata Покажи съобщение
              здравейте, много се радвам че форума се възобнови!
              един проблем много ме мъчи от 1-2 месеца - писах за него, но никой не можа да ми помогне, та да питам отново.
              межу 4000 и 5000 об/мин при рязко ускорение понякога се появява едно страннно забиване (все едно съм отпуснал за момент педала на газта), а от 5000 натам пак си набира но по - бавно. карам само с 100 октана и не свети нищо и по сервизите не виждат нищо нередно.
              та от какво мое да е това? много ме трови!!! още малко и трабаньете ще почнат да ме изпреварват!!!
              при мен е абсолютно същото докато отвори термостата, след това върви екстра.по мои наблюдения всичко се дължи на температурата на мотора. писал си че забива понякога, виж при каква температура го прави и сподели моля те.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                здрасти,и при мен имаше мъртва зона на оборотите и проблем при студеното палене и след смяна на дебитомера оборотите се оправиха и за известно време и паленето но след една седмица проблема с паленето пак се появи но в по-малка степен.другата седмица ще сменя и температурния датчик и ще ходя на адаптация и ще видим резултата.

                П.С.С новия дебитомер има много разлика във вървенето в +++++++++
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #9
                  Абе свещите ги гледх ....... ма нищо нередно не ми се вижда на пръв поглед. Незнам как да ги тествам, ма ми се виждат добри.
                  За миене - не е мита па и от давна е у мене.
                  А дебитомера ........ в бош ми викат че е добре
                  Е все пак свещи, кабели и бубинки да сменя без да сум сигурен ..... не е ли малко скъпо? А па у тъпите сервизи не моат ли да кажат със сигурност от ко е
                  156 - 1.8ts

                  Comment


                  • #10
                    при мен е абсолютно същото докато отвори термостата, след това върви екстра.по мои наблюдения всичко се дължи на температурата на мотора. писал си че забива понякога, виж при каква температура го прави и сподели моля те.

                    Е при мене е само при топъл мотор и то не винаги - аз докат е студена не я жуля толкоз.
                    Като се появи проблема - примерно тая седмица ме тормози често, а др. може изобщо да не се появи.
                    156 - 1.8ts

                    Comment


                    • #11
                      коя година е колата? странно защо само при тези обороти. ако е дебитомер би трябвало не само там да забива, но все пак е 99,9% сигурно, че е от него. кажи все пак коя година е колата.
                      __________________
                      04.07.1999г.
                      156 - 1.8ts

                      Comment


                      • #12
                        колеги свещите или работят или не няма средно положение така че няма да е от тях а междудругото моите са на чисто нови а прави същия номер точно на 4200 обората двигатела почва се чуди да върви ли или не ходих по диагностики казват дебитомер и ламбда сонда са ок но смятам да ги сменя и да погледнат софуера накои които е в час-по точто чип и мисля ще се оправи +100 октана само и няма начин да не е мине.иначе мойта температура е ок нов термостат и датчик но пак е така.
                        Alfa romeo GTVex
                        Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                        Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                        Аudi A3 1.8 20V 02"

                        Comment


                        • #13
                          на тези обороти отваря соленоида и подава масло на вариатора за да де предварение и да подаде повече гориво. Ако соленоида е блокирал може да се получава номера с бедната смес и да губи мощност при високите обороти. В този случай се мери пъвро дали на соленоида му се подава напрежение след 4000 оборота, после се разглабя соленоида да се види буталцето да не е блокирало или маслените канали не са се задръстили.

                          Друго!

                          Може да имаш ниско налягане на горивото. Например от дефектирал регулатор или помпа. В този случай развиаш тапата на рейката на инжекциона. Развиаш винтила на рейката и закачаш манометър. Даваш на контакт и гледаш. Трябва да показва 3 бара налягане. Ако показва по-малко вземаш едни клещи и стисваш маркуча за връщане на излишното гориво за да създадеш съпротивление и гледаш дали ще качи налягане. Ако качи проблема е в регулатора. Ако не - помпата.

                          Дебитомера също е много важна част при вземането на информациа за образуваната горивна смес. Но ако е проблема е в него то прекъсването ще бъде и в ниските обороти и във визоките.

                          Температуен датчик на термостата. Ако подава информация за невиждани температури от по 150 градуса (виждал съм такива) колата също не върви, но тогава има и претрисане в ниските обороти.

                          Ламбда сондата може да работи, но да е мудна. И да казва, че примерно сместа е богата и във високите обороти дефакто компютъра да не пуска достатъчно гориво. Тъ като информация от ламбда сондата не се взима постояно а през определен интервал. И ако сондата закъснее с показанието компютъра може да взема по предишна неактуална вече стойност. (при мен с първата сонда такъв беше проблема, само че обратен. Даваша бедна смес и колата гореше 20/100, а на диагностика ламбда фактора го показваше добре.)

                          Неправилно зацепени разп. валове спрямо ГМТ. също могат да водят до проблема с невървежа във високите.

                          Надявам се да съм внесъл малко яснота.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            значи колата пали без проблем няма никакво клатене на обороти в ниските обороти набира идеално и на 4000 почва да се чуди.незнам бедна смес може би а колата ми гори учудващо малко просто не е за вярване този разход верно като не е настъпвам чного но пак е много малък за този мотор и гуми 215*45*17 незнам чак не се бута че да не стане по зле защото нямам никакви проблеми с нея и разхода добър но е това замисляне много дразни тя пак си набира ама не трябва да е така то след 4000 ту тръгва да набира добре ту се замисла двигателя си променя звука стрелката на оборотите ту тръгна добре в един момент се мъчи после пак почва да ускоряма и така.според мен не е нормално незнам от къде да е почна.
                            Alfa romeo GTVex
                            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                            Аudi A3 1.8 20V 02"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              на тези обороти отваря соленоида и подава масло на вариатора за да де предварение и да подаде повече гориво. Ако соленоида е блокирал може да се получава номера с бедната смес и да губи мощност при високите обороти. В този случай се мери пъвро дали на соленоида му се подава напрежение след 4000 оборота, после се разглабя соленоида да се види буталцето да не е блокирало или маслените канали не са се задръстили.
                              Значи интересувах се доста кога точно отваря и сработва тоя селеноид, и видях противоречиви мнения - едни казват 1700 оборота, други 2800, трети след 4000, така че категорично не мога да повярвам все още на никой, не съм довършил и диодния тест за да знам със сигурност.......противоречиво е и мнението за промяната на въздушния поток в колекторите.........със сигурност мога да твърдя че малко преди 2000 оборота и около 4000 нещо става в селеноида, щото въпреки че не бях вързал правилно крушката в първия опит, и тя беше с все пак значителна консумация което според някой оказва влияние, при тези обороти тя примигваше за част от секундата....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X